زمانی که پرکلرین به محیط وارد می شود :

پرکلرین در آب محلول هستند و به طور کلی تحرک بالایی در خاک دارند. این ویژگی منجر به توانایی آنها برای انتقال از سطوح خاک به آبهای زیرزمینی می شود (فرآیندی به نام آبشویی) هنگام ورود به محیط. پرکلرین مواد یونی هستند و بنابراین ، از سطوح آب یا خاک فرار نمی کنند. شناخته شده است که پرکلرین برای مدت طولانی در محیط بدون واکنش باقی می مانند. با این حال ، شواهدی وجود دارد که میکروارگانیسم های موجود در خاک و آب در نهایت ممکن است پرکلرین را به سایر مواد کاهش دهند. اگر پرکلرات ها به هوا رها ش وند ، در نهایت آنها از هوا خارج می شوند . به نظر نمی رسد که کلرها در حیوانات جمع می شوند.  

 

قبل از سال 1997 ، اندازه گیری پرکلرین ها در محیط زیست بسیار سخت بود. در سال 1997 ، روش بسیار بهتری تهیه شد و اکنون سطح پرکلرین کم در آب و سایر رسانه ها قابل اندازه گیری است. آنها فکر نمی کردند که پرکلرین ها به دلیل واکنش پذیری پرکلرین در محیط بسیار طولانی بمانند. از آن زمان دانشمندان به دنبال پرکلراتهای موجود در آب در مکانهای بیشتر و بیشتر بودند. پچلرات ها به تازگی در رسانه های محیطی مانند خاک ، گیاهان و حیوانات واقع در مناطقی که پرکلرین مورد استفاده و رهاسازی قرار گرفته اند یافت می شوند ، و در مناطقی که هیچ کاربرد شناخته شده ای وجود نداشته است و یا انسان ها از پرکلرات ها ترشح می کنند.    

پرکلرین می توانند از چندین منبع ، ساخته شده توسط انسان و همچنین منابع طبیعی وارد محیط شوند. از آنجا که پرکلرین در موشک ها و برخی از کاربردهای نظامی مورد استفاده قرار می گیرد ، ساخت ، استفاده و دفع محصولاتی مانند موشک و موشک باعث شده است که پره کلرات در محیط آزاد شود. هنگامی که راکت ها پرتاب موفقیت آمیز دارند ، گرمای شدید منجر به واکنش تقریباً کامل پرکلرین می شود. بنابراین ، انتشار پرکلرات به محیط اغلب در مواردی اتفاق می افتد که کاربرد مورد نظر آن رخ ندهد (به عنوان مثال ، از بین بردن و دفع موشک ها ، رهاسازی تصادفی از تاسیسات تولیدی یا پرتاب موشک های ناموفق).

 

در گذشته برخی از این فعالیت ها منجر به آلودگی زیاد پرکلرین خاک و آب زیرزمینی در بسیاری از تاسیسات نظامی و تأسیسات ساخت موشک می شد. امروزه تلاش زیادی صورت می گیرد تا هنگام از بین بردن موشک یا موشک یا هنگام تولید پرکلرین ها ، پرچلورها به حداقل برسد. سایر منابع انسانی ساخته شده برای انتشار پرکلرین در محیط زیست شامل آتش سوزی ایمنی کنار جاده و آتش بازی است. همچنین پرکلرین در سطوح پایین به عنوان ناخالصی در برخی کالاهای مصرفی مانند سفید کننده تشخیص داده شده است و استفاده و دفع این محصولات همچنین می تواند منجر به انتشار شود. پرکلرین یک جزء طبیعی کود نیترات از شیلی است که سالها وارد آن می شد و به طور مرتب در ایالات متحده مورد استفاده قرار می گرفت.    


وبلاگ شرکت پترو کیمیای آکام پرکلرین ,محیط ,موشک ,استفاده ,شوند ,منجر ,مورد استفاده ,استفاده قرار ,محیط زیست ,اندازه گیری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کالای ارزان همه چیز درباره مودم ADSL و VDSL کتابها- مقالات و آثار بهروز نصرآزادانی brucejrmo2ek Diary هیواتک دلنوشته های ما News دیده بان1404