اسید فسفریک

تولید اسید فسفریک یکی از چالش برانگیزترین صنایع مخلوط است. فرایند تولید شامل یک سری مخازن واکنشی است که در آن فسفات با اسید سولفوریک واکنش داده می شود. همزن ها و قطعات مرطوب در معرض مایعات و بخار خوردگی قرار می گیرند که تجهیزات چرخش را از بین می برند. سنگ فسفری بلور می شود و در ناحیه های مرده در هر حلقه به دام می افتد و باعث می شود که ذرات به هم متصل شوند و هسته ای از سنگ های غیر واکنش را ترک کنند که باعث کاهش تولید می شود و تمایل به پیوستن به دیواره های کشتی و سطوح پروانه می باشد. انباشته شدن اسید فسفریک می تواند به اندازه کافی بزرگ برای شکستن و از بین بردن پروانه ها، شفت ها یا درایو های مخلوط با بارهای ناگهانی شوک شود. نتیجه یک فرآیند مخلوط کردن ناکارآمد با بازده مواد نامطلوب و خرابی تجهیزات مزمن است.

در تولید اسید فسفریک با استفاده از فرآیند پذیرفته شده صنعت، ذرات فسفات ذرات ریز به دلیل میزان مخلوط در مخزن توزیع می شوند. فرایندهای مخلوط متعارف به مناطق مرده اجازه می دهد تا دیواره های حلقوی و آگلومره های کریستال گچ را تشکیل دهند و ذرات بزرگتر را با سنگ های غیر واکنشی در هسته خود تشکیل دهند. ذرات بزرگ معمولا دیواره های مخزن را پوشانده اند، جایی که قطعه ها می توانند سقوط کنند و شکست بخورند یا باعث ایجاد شرایط کار خطرناک در حین تعمیر و نگهداری شوند. همان طور که گچ بر روی دیوار اثر می گذارد، خروجی کاهش می یابد و به سودآوری برسد. تولید کنندگانقیمت اسید فسفریک را به گونه ای قیمت گذاری کرده اند که مشتریان عزیز ما بتوانند با هر بودجه ای تهیه نمایند و بتوانند اسید فسفریک و اسید سولفوریک را برای استفاده داخلی فراهم نمایند. 

توانایی بهبود مخلوط کردن مخزن در اوایل فرایند برای بهبود قابلیت اطمینان مکانیکی مخلوط های راکتور بسیار مهم است. عملکرد پروانه های طراحی شده ما، معیارهای طراحی مکانیکی و طرح های اتصال سفت و سخت همچنان به آزمون زمان برسند. موفقیت ما حادثه نیست. عملکرد فرآیند ما باعث ریشه یابی ریشه ها می شود که منجر به شکست می شود.


وبلاگ شرکت پترو کیمیای آکام اسید ,فسفریک ,مخلوط ,ذرات ,تولید ,باعث ,اسید فسفریک , اسید ,تشکیل دهند ,مخلوط کردن ,تولید اسید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قهوه و سرقت chaimtohbw9cf Accueil دانلود نوحه و مداحی فروشگاه اینترنتی مریم فرزانگان کارت تخفیف سلام دلار